ZCH042 Kalk Paulbrenner


veröffentlicht am 10.12.2014

Wir hatten es ja befürchtet: diese Episode wurde episch. Wir haben uns vor Kurzem ein viertes Headset gegönnt, und mussten das natürlich gebührend einweihen. Dazu kam uns die 42. Folge gerade recht! Zusammen mit Bernhard haben wir uns in Florians Küche eingenistet und sämtliche Themen abgefrühstückt, die noch auf der langen Bank lagen. Wir wünschen euch bereits jetzt frohe Weihnachten und erholsame Festtage und hören uns wahrscheinlich früher wieder, als euch recht ist!

In dieser Folge mit dabei:

avatar
Ferdi
avatar
Thomas
avatar
Florian
avatar
Bernhard

Show Notes


7 responses to “ZCH042 Kalk Paulbrenner”

  1. Und gleich noch eine inhaltliche Berichtigung: Wetten dass wird am Samstag das letzte mal stattfinden…
    Da merkt man mal das ich nur Scheisse verzapft habe

  2. Hey Jungs.
    Bi noni fertig mit lose, aber ha no welle säge dasi Härlidieb au no nie ghört ha und i http://www.oerhlidieb.ch hätt gschribe 😀
    elitepodcast.ch findi aber super 😀

    Domain name:
    elitepodcast.ch
    Holder of domain name:
    Niedermann Ferdinand

    niice 🙂

  3. no mini rästliche Gedanke bevor si vergässe gönd:

    – Wer wird Millionär isch super, aber nur mitm Jauch, ufem ORF haltet mes kei 30sekunde us!=D
    – Mikrodilettanten si sehr super
    – vo Belgique, Belgique isch mir tagelang de Refrain nochegloffe (no jetz)!! danke drfür…
    – wo ihr vo Wetten Dass gredt heit isch mir das i Sinn cho: https://www.youtube.com/watch?v=BvwCkfkZQZ0
    Dä het eifach nid checkt dass er cha säge dass er ufe Flüger muess 😀

    • Zu Wer wird Millionär: i ha das no nia im ORF gseha, isch viellecht o besser so :). Bi da Mikrodilettanten kani der nur zuastimma, isch an Favorit vom Ferdi und miar; und miar sin üs jo ned immer einig bi da Podcasts. Belgique, Belgique lauft üs beidna noch, immer no, miar singens selbsch im Büro öfters!

      Ach jo und du bisch offabar dr einzig, wo Öhrlidieb richtig schriba wörd… 😀